افزایش نرخ دیه قطعی است
وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی

جمعه 27 دی 1392
ن : سید محمد امین نوربخش

افزایش نرخ دیه قطعی است

رییس کل بیمه مرکزی: افزایش نرخ دیه قطعی است

اقتصاد > اقتصاد کلان - فارس نوشت:

رئیس کل بیمه مرکزی از حتمی بودن افزایش نرخ دیه برای سال آینده خبر داد و گفت: تا نیمه اول اسفند این موضوع مشخص خواهد شد.

 

 

سید محمد کریمی در خصوص میزان افزایش نرخ دیه سال آینده اظهار داشت: تاکنون تصمیمی در این راستا گرفته نشده و ممکن است افزایش داشته باشد.

وی ادامه داد: این موضوع در اختیارات رئیس قوه قضائیه است و هر تصمیمی گرفته شود ابلاغ خواهد شد.

رئیس بیمه مرکزی در پاسخ به این سوال که شائبه افزایش 15 درصدی نرخ دیه وجود دارد، گفت: این نرخ غیر رسمی است و خبری از آن ندارم و قابل اظهار نظر نیست.

کریمی با بیان اینکه احتمال افزایش نرخ دیه نسبت به عدم افزایش بیشتر بوده و به نظر حتمی می‌رسد، بیان داشت: امیدواریم که این موضوع هر چه سریعتر و تا نیمه اول اسفند تعیین شود.

رئیس کل بیمه مرکزی در خصوص افزایش هزینه‌های بیمه بدنه برای شرکت‌های بیمه با توجه به افزایش قیمت خودرو، تصریح کرد: افزایش هزینه بیمه بدنه برای شرکت‌های اجباری نیست بلکه اختیاری بوده است و فضای رقابتی میان شرکت‌ها ملاک عمل خواهد بود.

وی تاکید کرد: به علت اینکه بیمه بدنه اختیاری است افراد می‌توانند با توجه به علایق و خدمات ارائه شده از این موضوع استفاده کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان موسسه حقوقی سید محمد امین نوربخش و آدرس aminnurbakhsh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.